Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind

Prinses Christinaplantsoen 90 3905 JZ Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind - Veenendaal op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De verzorging hier is geweldig, de medewerkers zijn allemaal even leuk. Met de medewerkers heb ik een heel goede band. De laatste tijd heeft men het hier wel te druk en de oorzaak denk ik is, dat er te weinig personeel is. Er worden wel vaak uitzendkrachten ingehuurd en dat vind ik niet prettig want die kennen mij niet en weten niet precies hoe ik alles wil. Ik word goed in de gaten gehouden en men reageert gelijk als ze menen dat ik hulp nodig heb. Ik ben zeer tevreden met mijn kamer en ook het uitzicht is gezellig. Ik voel mij hier thuis. Voor de bezuinigingen had men wel tijd voor een praatje maar tegenwoordig is daar geen tijd meer voor. Er wordt wel goed geluisterd naar mij als ik ergens mee zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.