Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind

Prinses Christinaplantsoen 90 3905 JZ Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind - Veenendaal op 23 maart 2016 Interview

Ik ben goed tevreden met deze zorginstelling. Ik vind mijn kamer en de accomodaties ruim; er passen veel meubels in. Ook is het uitzicht mooi. De aparte slaapkamer is prettig. Voor mijn steunkousen komen ze steeds op tijd, dus ben ik tevreden over de afspraken. De medewerkers zijn heel verschillend, maar ze zijn allemaal vriendelijk. Ze luisteren allemaal goed naar mij. Ze zeggen altijd: "als er iets is, moet je het zeggen hoor" en dan wordt er ook echt geluisterd. Bijzonderheden worden met ons besproken, als er iets is komen ze het ons vertellen. Ook kun je het lezen in de hal op het prikbord. Onze gang is pas opgeknapt, we hebben nu frisse kleuren op de muur, dat is een stuk beter dan het voorheen was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.