Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind

Prinses Christinaplantsoen 90 3905 JZ Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind - Veenendaal op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik kan heel goed met alle medewerkers opschieten, ze zijn hier alleraardigst. Als ik iets nodig heb van de dokter en ik vertel dat, dan wordt er gezegd dat doen wij voor u en wordt het ook geregeld. Over de behandeling en verzorging ben ik ook heel tevreden. Onlangs was ik ziek en dan is men zeer zorgzaam en opmerkzaam, kreeg mijn natje en droogje en er kwam steeds iemand even kijken. De ruimte van mijn kamer is groot genoeg voor mij en alles heb ik bij de hand, ik heb niet meer nodig. Iedere ochtend drink ik gezellig koffie in de zaal. Met regelmaat doe ik mee met spelletjes of kan luisteren naar een muziekoptreden of een koor waarbij we ook zelf mee kunnen zingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.