Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind

Prinses Christinaplantsoen 90 3905 JZ Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind - Veenendaal op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind mijn kamer te klein, mijn bed staat namelijk ook in de kamer. De badkamer is ook wel klein, maar daar red ik me wel. Het uitzicht is fijn. De medewerkers zijn goed hoor, de een wat vriendelijker dan de ander. Afspraken komt men altijd na en ook afgesproken tijden komt men goed na. Ik heb bij een paar dingen hulp nodig en die krijg ik ook. Als ik bel komen de medewerkers ook gelijk. Vroeger werd er altijd verteld als een medebewoner overleden was, toen een hele periode hoorde wij dat niet meer en tegenwoordig hangt men een rouwkaart op en dat vind ik erg prettig want opeens mis je een bewoner gewoon en dan weet je tenminste wat de oorzaak is. Het reilt en zeilt hier prima, ik ben zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.