Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind

Prinses Christinaplantsoen 90 3905 JZ Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind - Veenendaal op 23 maart 2016 Interview

Ik zou graag willen dat ze in de morgen eens langskwamen om te vragen of alles is gelukt met het aankleden. Daar heb ik moeite mee. De afspraken zijn aan veranderingen toe, ik kan tegenwoordig iets minder dan voorheen. Mijn kamer is netjes maar ik houd de meubels zelf schoon. De kamer wordt iedere week netjes schoon gemaakt door het huis. De medewerkers zijn erg hartelijk, als ik iets vraag doen ze het voor mij. Ze luisteren echt wel naar je, maar ze zijn druk. Als er iets is, krijgen wij post. Zo nu ook met de verbouwing. Dat is wel lawaaierig soms, helaas is er niets aan te doen: het moest vanwege asbest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.