Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind

Prinses Christinaplantsoen 90 3905 JZ Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind - Veenendaal op 23 maart 2016 Interview

Mijn kamer geeft ik wel een ruime voldoende. Ik kijk op de tuin, dat heb ik liever dan auto's. over de afspraken heb ik geen klagen. Elke morgen komen ze mij op een prettige manier helpen met mijn kousen. Ik vind de medewerkers keurig, ik heb er niets geen problemen mee. Als er iets is dan bel je ze, en zijn ze er zo. Gelukkig zijn er allerlei activiteiten hier, die kun je in het krantje lezen. Ik ben blij dat ik hier woon, omdat je hier nog eens iemand ziet en spreekt. Het was thuis zo stil, hele dagen zag je soms niemand. Het is heel fijn dat er een winkeltje in de hal is, ze verkopen er van alles. Dan hoef je de stad daar niet voor in.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.