Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind

Prinses Christinaplantsoen 90 3905 JZ Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind - Veenendaal op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Onderling zijn er bij de medewerkers veel verschillen qua omgang. Een enkeling is niet zo respectvol; "je en jou" vind ik niet gezegd kunnen worden tegen ouderen. Ik ben daar niet van gediend maar durf het niet tegen betreffende personen te zeggen. Afspraken lopen prima. Als ik een afspraak nodig heb bij een arts regelt men dat hier en men zorgt er ook voor dat ik er kom. Over de behandeling en verzorging ben ik tevreden, doet men zeer correct. Er wordt goed rekening gehouden met mijn wensen. De activiteitenbegeleiding doet het hier geweldig. Er wordt met regelmaat steeds weer iets anders georganiseerd en wordt goed begeleid. Ik ben overgelukkig met de ruimte waar ik woon, kon ook genoeg eigen spullen meenemen die ik hier kwijt kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie 't Boveneind? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.