Waardering van Cicero Zorggroep, Cicero Zorghuis - Brunssum op 19 februari 2019

6.8
  • Botbreuken

Kamers zijn niet echt schoon , daar mag nog wel aan gewerkt worden. Wc en badkamer zijn goed ingedeeld bij wastafel mag beugel komen , namelijk als je op moet staan en dit niet goed kan zal je de wastafel moeten gebruiken dit zal niet de bedoeling moeten zijn. In woon en slaap gedeelte zouden de licht schakelaars bij bed uit en aan moeten kunnen, als je namelijk niets kunt moet er voor de verpleging gebeld worden beetje overdreven, keuken blok is mooi maar met rolstoel niet te doen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cicero Zorggroep, Cicero Zorghuis - Brunssum

geplaatst op 19 februari 2019

Dank u wel voor het delen van uw ervaring met Cicero Zorghuis op deze website. Fijn dat u over de verpleging tevreden bent. De praktische zaken waarover u wat kanttekeningen plaatst, zullen wij ter harte nemen. We wensen u veel sterkte toe bij uw verdere herstel.

Bent u of werkt u voor Cicero Zorggroep, Cicero Zorghuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.