Waardering van Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Aan de Bleek - Schinveld op 25 januari 2018

7.8

Aan de Bleek is een verzorgingscentrum, waar de bewoner zich gaat thuis voelen. Bij de een duurt het wat langer, zoals bij mijn moeder. Was wel veel wisseling van personeel, dat nu gelukkig is opgelost. Maar zijn nu weer op volle sterkte, geef ook rust bij de bewoners. Veel lof voor de medewerkers zijn allemaal vriendelijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Aan de Bleek - Schinveld

Dank u wel voor het plaatsen van deze positieve waardering. Fijn dat uw moeder zich inmiddels goed thuis voelt bij ons. Dank voor uw complimenten aan onze medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Aan de Bleek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.