Waardering van Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Aan de Bleek - Schinveld op 1 juni 2016

De medewerkers zijn heel hartelijk en alert. De kamer is niet zo groot maar ik ben tevreden.Bij opname hier hebben we ons erg welkom gevoeld, een warme deken. Het eten is goed en gevarieerd, je hebt echt het gevoel dat je in een restaurant zit. Na een operatie zouden de toiletten wat vaker gereinigd moeten worden. Ook zou wat toezicht moeten zijn op mensen die van buitenaf hier naar binnen lopen en die hier naar de toilet gaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Aan de Bleek - Schinveld

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Het aandachtspunt dat u noemt zullen we ter harte nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Aan de Bleek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.