Waardering van Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Ave Maria - Geulle op 14 mei 2017

Ik zou dit verzorgingstehuis iedereen willen aanbevelen. Het management en de verpleging zijn heel erg betrokken bij de patiënt. Mijn moeder heeft alzheimer en wordt met liefde verzorgd en begeleid bij allerlei activiteiten. Ondanks de drukte is er heel veel persoonlijke aandacht voor haar. Na een bezoek laat ik haar altijd met een goed, veilig en vertrouwd gevoel achter aan de verpleging. Daarnaast wordt er voor de patiënten en hun familie regelmatig iets georganiseerd. Zo kunnen wij samen met mam genieten van de kerst, carnaval, haar verjaardag, lentefeest, uit eten etc. Ave Maria verdient wat mij betreft een dikke tien.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Ave Maria - Geulle

geplaatst op 17 mei 2017

Dank u wel voor het plaatsen van deze positieve woorden. Heel fijn om te horen dat u het gevoel heeft dat uw moeder op de juiste plek zit, in veilige handen is en dat u zich betrokken voelt. Daar doen we binnen Cicero erg ons best voor.

Bent u of werkt u voor Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Ave Maria? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.