Waardering van Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Elvira-Leontine - Amstenrade op 22 maart 2019

9.2
  • Dementie

Aan het hele team in Zorgcentrum Elvira-Leontine, op woonkamer 2, Wie zorgde voor  onze Moeder tot in haar laatste weken. Ze voelde zich veilig, ondersteund, comfortabel en gelukkig , omringt met uitstekende zorg en liefdevolle steun die ze tijdens haar verblijf mocht ontvangen. We willen u op deze manier oprecht bedanken  en onze bewondering voor uw professionaliteit te allen tijde uitspreken. Het is enorm moeilijk werk,maar ondersteund door een fantastische groep met extreem toegewijde medewerkers! Ik zou  Zorgcentrum Elvira-Leontine aanbevelen aan iedereen die wacht op een uitstekende professionele zorg die ooit te krijgen is. Nogmaals heel erg bedankt en onze  allerbeste wensen,

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Elvira-Leontine - Amstenrade

geplaatst op 27 maart 2019

Dank u wel voor uw hartverwarmende woorden! Fijn te horen dat uw moeder zich zo thuis heeft gevoeld bij ons en blijkbaar de zorg en ondersteuning heeft gekregen die ze nodig had. Mooi dat u als familie dit ook zo heeft ervaren en uw moeder met een gerust hart aan onze zorgen heeft durven toevertrouwen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Elvira-Leontine? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.