Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Emmastaete

Akerstraat-Noord 63 Hs03 6446 XC Brunssum
Deze locatie is onderdeel van Cicero Zorggroep

Waardering van Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Emmastaete - Brunssum op 20 maart 2019

Mijn vader is bij u verzorgd in Emmastaete ivm met zijn dementie. Helaas is hij in oktober 2018 overleden. Hij is goed verzorgd en begeleid. Ook wij als familie werden regelmatig op de hoogte gebracht van zijn situatie.Wij als familie en bezoekers werden altijd goed ontvangen in Emmastaete en er werd aandacht geschonken aan ons bezoek en werd bijgepraat over de situatie van mijn vader. Ik wil ook alle medewerkers en zorgmanager bedanken van Emmastaete voor de goede zorg van mijn vader. Ook bij zijn overlijden in oktober 2018 heeft men de kerkdienst bezocht en dat waarderen wij bijzonder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Emmastaete - Brunssum

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op deze website. Helaas is uw vader nog niet zo lang geleden overleden.
Gelukkig geeft u aan tevreden terug te kunnen kijken op de tijd die hij bij ons in Emmastaete heeft doorgebracht. Hartelijk dank voor de complimenten aan en uw waardering voor onze medewerkers!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Emmastaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.