Waardering van Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Emmastaete - Brunssum op 28 februari 2019

8.3

Mijn vader is in Emmastaete opgenomen in het voorjaar van 2017 i.v.m. ernstige dementie. In het begin was het heel moeilijk voor hem en voor de familie om te accepteren dat hij daar beter af was (er was immers geen andere mogelijkheid). Het personeel heeft hem en ons zeer goed begeleid en opgevangen. Mijn vader kreeg daar enorm veel aandacht en goede verzorging. Men had altijd veel geduld en begrip. Helaas is hij in oktober 2018 overleden.Ook in deze laatste zware en emotionele fase werden we goed bijgestaan door de Zorgmanager en haar personeel. Onze dank gaat dan ook naar hen uit voor de zorgzame en professionele verzorging. ook de aanwezigheid van veel personeelsleden tijdens de uitvaart heeft ons enorm goed gedaan.Het enige minpuntje vonden we dat mijn vader op de 3e verdieping lag (gesloten inrichting), en hierdoor heeft deze afdeling slecht contact met de mooie achtertuin. Men moest dan eerst (uiteraard onder begeleiding) met de lift naar de begane grond om vervolgens via de zaal (als deze open is) naar de tuin te lopen.Voor de rest een top-zorginstelling!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Emmastaete - Brunssum

Dank u wel voor het delen van uw ervaring en voor uw uitgebreide toelichting. U beschrijft het mooi, hoe de oorspronkelijke moeite om uw vader bij ons te laten wonen langzaam omsloeg in berusting en dat u uiteindelijk blij bent met de goede zorgen die hij in Emmastaete heeft ontvangen. We vinden het erg fijn om dat terug te horen. Het minpuntje dat u noemt begrijpen we; helaas hebben we soms te maken met de beperkingen van gebouwen.
Nogmaals dank voor uw reactie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Emmastaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.