Waardering van Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Op den Toren - Nuth op 7 oktober 2020

9.7
  • Dementie

Ik ben dankbaar dat mijn dementerende moeder de laatste periode van haar leven op de afdeling Agaat mocht verblijven. Zij heeft het zelf prima naar haar zin gehad. Iedereen op de afdeling doet enorm zijn/haar best, is erg gemotiveerd en probeert toch net dat stapje extra te doen om het de bewoners naar de zin te maken. Mijn moeder was erg doof maar men probeerde haar toch overal bij te betrekken. Ook als ze liever op haar kamer was kwam er altijd wel iemand even voor een babbeltje. Voor mij en mijn man was er ook altijd een luisterend oor of een schouderklopje. De begeleiding en de zorg tijdens de laatste dagen van mijn moeder waren hartverwarmend. Wij kunnen alleen maar aangeven dat wij heel erg tevreden zijn en al het personeel en de vrijwilligers bedanken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Op den Toren - Nuth

Hartelijk dank voor het mooie cijfer en de hartverwarmende woorden, waarmee u aangeeft tevreden te zijn over de zorg die uw moeder bij Op den Toren heeft ontvangen. Fijn te horen dat u zoveel positieve dingen aanstipt, waar wij juist zo ons best voor doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Zorgcentrum Op den Toren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.