Cicero Zorggroep, Zorgcentrum 't Brook

Strijthagenstraat 4 6367 TN Voerendaal
Deze locatie is onderdeel van Cicero Zorggroep

Waardering van Cicero Zorggroep, Zorgcentrum 't Brook - Voerendaal op 20 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken worden niet altijd nagekomen. Daar ben ik niet tevreden over. Zit vaak nutteloos te wachten. Ook doen ze bepaalde handelingen tijdmatig niet echt effectief. Reageren wel goed op de bel, vragen wat er is en beslissen dan hoe snel ze kunnen komen. Er is een groot verloop onder het personeel, de vertrouwde gezichten verdwijnen terwijl ik dat belangrijk vind. Je krijgt daardoor ook weinig rust. Het lijkt soms een beetje een zorgfabriek. De omgang van het personeel is wel goed, ze bejegen me goed, en van sommigen krijg ik genoeg aandacht en die hebben tijd voor een praatje. De behandeling die ik van ze krijg is goed, ze druppelen mijn ogen en doen me de elastische kousen goed aan. Informatie over de veranderingen en activiteiten worden goed gecommuniceerd, daar krijgen we duidelijk schriftelijke uitleg over. Kamer is groot en ruim genoeg, er wordt niet zo goed schoongemaakt, ze hebben er te kort tijd voor. Eten gaat wel, gewoon, niets apart. We kunnen kiezen uit verschillende dingen. Eetzaal is te klein, en te warm, en erg rumoerig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cicero Zorggroep, Zorgcentrum 't Brook - Voerendaal

Hartelijk dank voor uw kritische review. De aandachtspunten die u noemt nemen we ter harte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Zorgcentrum 't Brook? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.