Waardering van Coloriet de Hoven - Lelystad op 23 april 2019 interview

8.2

De afspraken verlopen perfect. Ik heb daar nooit problemen mee. Mijn moeder is dement en kan weinig zelf meer aangeven. Mijn moeder heeft ooit een gebroken heup gehad en dat hebben ze goed opgepakt. Ondanks het feit dat we toen hebben besloten om daar niks aan te doen, is ze nog steeds bij ons. De medewerkers doen veel met haar. Zo doet mijn moeder mee aan spelletjes en gaat ze naar de kerkdienst. Mijn moeder zit vaak bij andere bewoners in de zaal. Ik kan meelezen op familienet en ik lees dan ook wat mijn moeder die dag heeft gedaan. Ik krijg iedere dag een melding van familienet met de mededeling wat er de volgende dag op het programma staat. Er zijn vrijwilligers die mijn moeder naar de activiteiten rijden. Er wordt hier enorm veel georganiseerd. Ook als er producten op zijn, dan melden ze dat op familienet. Zoals tandpasta of andere dingen. Mijn moeder heeft een eigen kamer. Op dit moment is ze ziek en de arts heeft overleg met mij gepleegd over haar medicatie. Ze krijgt nu een licht kuur. Ze wordt goed verzorgd hier. Ondanks dat ze ziek is, zit ze toch op de gezamenlijke huiskamer. Ik vind dat ze echt moeite voor haar doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.