Coloriet de Hoven

Het Ravelijn 181 8233 BK Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Coloriet

Waardering van Coloriet de Hoven - Lelystad op 6 maart 2018 Interview

De vaste medewerkers vind ik heel goed met mijn moeder omgaan. De stagiaires vind ik regelmatig te amicaal. De manier hoe ze je aanspreken, vind ik niet prettig. Naar mijn mening toont men niet genoeg respect. Ik zou graag willen dat men daar wat meer op zou letten. De communicatie met de ergotherapeut vind ik moeilijk. Er is gesproken over een aangepaste stoel voor mijn moeder, maar dat lijkt op de lange baan geschoven te worden. De andere communicatie vind ik prima. Als er iets is, dan informeren ze mij netjes op tijd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Hoven - Lelystad

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie waardering! Het is erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze zorgmedewerkers. Ook doet het ons goed te horen dat u over het algemeen tevreden bent over de communicatie. Wij bedanken u ook voor het geven van feedback. Dat maakt het namelijk voor ons mogelijk om datgene te blijven doen wat wij het liefst doen, namelijk het bieden van de hoogst mogelijke kwaliteit van zorg. Hierbij blijven wij streven naar optimale cliënttevredenheid, verbetering en vooruitgang.

Met vriendelijke groet,
Coloriet de Hoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.