Coloriet de Hoven

Het Ravelijn 181 8233 BK Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Coloriet

Waardering van Coloriet de Hoven - Lelystad op 5 maart 2018 Interview

Het personeel houdt veel rekening met mijn vader. Hij heeft het heel erg naar zijn zin. Hij krijgt de best mogelijke zorg die hij kan krijgen. De kamers vind ik niet erg huiselijk. Hij heeft een kamer waarin zijn bed staat. Wij hebben geprobeerd om er een gezellige kamer van te maken, maar daarvoor was er te weinig ruimte voor zijn eigen meubels. Er ligt zeil op de grond. Dat is praktisch, maar niet gezellig. Het gebouw is wat gedateerd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Hoven - Lelystad

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie waardering en de complimenten! Het is erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze zorgmedewerkers en de zorg die wij uw vader bieden. En wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft. Ook bedanken wij u voor het geven van feedback. Dat maakt het namelijk voor ons mogelijk om datgene te blijven doen wat wij het liefst doen, namelijk het bieden van de hoogst mogelijke kwaliteit van zorg. Hierbij blijven wij streven naar optimale cliënttevredenheid, verbetering en vooruitgang.

Met vriendelijke groet,
Coloriet de Hoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.