Waardering van Coloriet de Hoven - Lelystad op 23 april 2019 interview

9.5

Ik vind de accommodatie heel goed. Als ik binnen kom, word ik altijd vriendelijk ontvangen. Als er iets is met mijn man is, dan word ik op de hoogte gesteld. Zo kreeg hij vandaag extra medicijnen en dan bellen ze mij op om mij te informeren. Ik kan ook altijd zelf bellen en dat vind ik erg prettig. Ze komen regelmatig bij hem om te kijken hoe het met hem is. Mijn man zelf geeft altijd aan dat het goed gaat. Hij doet mee met activiteiten, zoals gymmen, sjoelen en spelletjes. Alles wat er te doe is, daar doet hij aan mee. Mijn man verblijft op een gezamenlijke woonkamer. Ze doen daar spelletjes, maar hij maakt ook zelf een legpuzzel. De bewoners eten en drinken hier gezamenlijk. Er wordt zelf gekookt. Voorheen hielp hij altijd met afwassen en opruimen. Ik ben erg tevreden over dit huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.