Waardering van Coloriet de Hoven - Lelystad op 1 juni 2016 interview

5.8

Ik zou het wonen hier niet aanbevelen, ik vind dat de houding van het personeel sterk wisselend is. Dat kan zijn door overbelasting en of een tekort aan mensen, of het ligt aan de aard van het beestje. Bij alles wat buiten de reguliere zorg valt, wordt gezegd, dat ik dat moet doen. Dit kan ik niet altijd doen daar ik niet in de buurt woon. Er wordt niet goed op het welbevinden en de lichaamlijke verzorging van de bewoner, waar ik contactpersoon voor en, gelet. De afspraken die ik maak met het personeel worden niet altijd nagekomen. Het hangt sterk af van degene die dienst heeft. Als ik met de bewoner weg moet is de bewoner bijvoorbeeld niet klaar, ondanks dat ik daar om verzocht heb. De gemeenschappelijke ruimtes waarin de bewoners verblijven is erg klein, daardoor hebben de bewoners weinig lichaamsbeweging en zitten ze veel. Er wordt ook niet veel aan activiteiten gedaan met hen. De woonruimte van de bewoners zelf, is prima. De comminicatie die ik heb met de instelling gaat via de mail en ik word gebeld als er iets aan de hand is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Hoven - Lelystad

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw waardering en het geven van feedback. Uw waardering en feedback laat op een aantal punten ontevredenheid zien. Graag komen wij met u in contact om hierover het gesprek aan te gaan. Via de redactie van ZorgkaartNederland.nl hebben wij een aanvraag ingediend om met u in contact te komen. Helaas hebben wij van de redactie vernomen dat u hier niet voor openstaat, omdat de feedback al meerdere malen besproken is. Wij betreuren dit uiteraard zeer en hopen dat u contact met ons opneemt wanneer u van gedachten veranderd. Wij blijven namelijk graag werken aan vooruitgang en verbetering, om zo iedereen de beste kwaliteit zorg te kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Coloriet de Hoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Hoven ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.