Coloriet de Hoven

Het Ravelijn 181 8233 BK Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Coloriet

Waardering van Coloriet de Hoven - Lelystad op 30 juni 2018

mijn moeder woont er, ik ben super tevreden de medewerkers zijn allemaal lief voor haar en voor mij ook vooral als ik ergens mee zit wordt er goed meegedacht geen vraag is ze teveel weet iemand iets niet dan wordt er direct doorverwezen waar ik dan wel moet zijn...haar kamer is super..de verzorging top!! de maaltijden zien er super uit..ik gun het haar heel erg het geeft ons rust wetende dat ze goed verzorgd wordt..hoger dan een 10 kan ik niet geven maar een 10+ is wat mij betreft echt wel voor de HOVEN....

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Hoven - Lelystad

Geachte meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie reactie en de complimenten die u geeft. Wat fijn dat u zo tevreden bent over Coloriet de Hoven, onze zorgmedewerkers en de zorg die zij uw moeder geven. Wij zijn er zowel voor uw moeder als voor u en uw familie, we denken graag met u mee. Het doet ons goed om te horen dat het verblijf van uw moeder bij Coloriet de Hoven u een rustgevende gedachte geeft. Dank voor uw lof.

Met vriendelijke groet,
Coloriet de Hoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.