Waardering van Coloriet de Hoven - Lelystad op 17 mei 2010

4.8

Toen mijn schoonmoeder (90) op de palitatieve afdeling lag om te sterven is zij en zijn wij door de vrijwilligers goed, lief en warm bijgestaan. Helaas wordt er niet genoeg naar de familie geluisterd. Wij wisten dat mijn schoonmoeder stervende was en niet meer kon. De werknemers van het tehuis vonden dat het niet zo was en legden haar op de verkeerde afdeling, waar ze zelf naar het toilet moest. Dit kon ze niet meer al heeft ze het huilend geprobeerd. Het verplegend personeel vond dat ze wat flinker moest zijn. Dit ging door tot wij heel boos zijn geworden. Na lang aandringen is ze eindelijk naar de palitatieve afdeling gebracht. Na 3 dagen liefdevolle verzorging en goede stervensbegeleiding is ze alsnog vreedzaam overleden. Het hele gebeuren is een traumatische ervaring geweest voor mijn schoonvader (97). Hij is bang dat ook hij niet begrepen zal worden tegen die tijd. Wij hebben hem beloofd er alles aan te doen dat het met hem wel gaat zoals het hoort.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Hoven ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.