Coloriet de Regenboog

De Oost 55 8251 CS Dronten
Deze locatie is onderdeel van Coloriet

Waardering van Coloriet de Regenboog - Dronten op 5 maart 2018 Interview

Als mijn moeder wat vraagt, dan is er een luisterend oor. Er loopt veel personeel rond en ze wordt dan ook goed in de gaten gehouden. Als ik hier op visite ben geweest en ik ga weer naar huis, dan heb ik er geen naar gevoel over dat mijn moeder hier verblijft. Ik word goed op de hoogte gehouden door de Regenboog. Ik krijg bijvoorbeeld geregeld mails en berichten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Regenboog - Dronten

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw prachtige waardering en de mooie complimenten! Het is erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons woonzorgcentrum, de zorgmedewerkers en de zorg die wij uw moeder bieden. En wat fijn dat u er ook een goed gevoel bij heeft wanneer u weer naar huis gaat.

Met vriendelijke groet,
Coloriet de Regenboog

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Regenboog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.