Waardering van Coloriet de Regenboog - Dronten op 19 april 2019 interview

8.8

Ik ben heel tevreden over de zorg die ik krijg. Ik heb het fantastisch naar mijn zin in de aanleunwoning. De afspraken lopen goed, want de medewerkers zijn altijd op tijd. Ook vind ik hen vriendelijk en behulpzaam. Als ik iets vraag, dan leggen ze het goed uit of ze verwijzen me naar bijvoorbeeld een arts. De verpleging is prima. De medewerkers helpen me goed met de medicijnen. Deze worden goed opgeborgen en nieuwe medicijnen worden op tijd besteld. De medewerkers zijn vol aandacht. Zij vragen steeds of ze nog iets voor me kunnen doen. Als er iets is, dan kan ik altijd bellen. Ze zijn er dan heel snel. Als ik ergens mee zit, dan reageren ze daar meteen op. Ze lossen het op of geven me advies. Voor de deur van de aanleunwoning is een grote tuin. Ik heb een mooi uitzicht en zie ook verkeer en mensen lopen. In de instelling zijn verschillende dingen te doen, zoals biljarten, kaarten, spelletjes, bingo, cabaret en zang. Dat zijn leuke dingen. Ik vind het activiteitenaanbod voldoende. De instelling staat dicht bij het centrum en de winkels. In de instelling is ook een winkeltje voor de mensen die niet meer naar het dorp kunnen.

Bent u of werkt u voor Coloriet de Regenboog? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.