Waardering van Coloriet de Regenboog - Dronten op 18 april 2019 interview

7.7

Ik vind de fysieke verzorging voor mijn man heel goed. Ik zou graag zien dat er wat meer persoonlijke aandacht was voor mijn man. De zorgmedewerkers hebben geen tijd om activiteiten met mijn man te ondernemen. Wel zijn daar vrijwilligers voor. In ons geval doet de familie veel met mijn man. Ik vrees dat als mijn man geen familie had die hem veel bezoekt, er te weinig aandacht zou zijn voor zijn sociaal welbevinden. Er vindt momenteel een verbouwing plaats. Het gebouw voldoet. Mijn man had laatst wat last van zijn arm. De medewerkers hebben daar heel pro actief op gereageerd. Er werden ergotherapeuten en fysiotherapeuten ingeschakeld. Men heeft toen wat aanpassingen aan zijn bed gedaan. Ik vond dat er kosten noch moeite werden gespaard. Mijn man voelde zich vanaf de eerste dag thuis en op zijn gemak. Hij heeft een wat grotere kamer.

Bent u of werkt u voor Coloriet de Regenboog? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.