Waardering van Coloriet de Regenboog - Dronten op 30 april 2019 interview

7.0

Ik vind de medewerkers begripvol voor mijn moeder. Ik heb de indruk dat het moeilijk voor de medewerkers is welke activiteit ze mijn moeder kunnen aanbieden. Mijn moeder houdt niet van handwerken. Ze was altijd een actieve vrouw, die graag in de tuin werkte en van koken en bakken hield. Aan het einde van de middag wordt er soep op de afdeling opgewarmd. De medewerkers betrekken mijn moeder daarbij om met een lepel in de pan te roeren. Het gebouw is gelijkvloers. Er is een binnentuin. Ik vind het jammer dat mijn moeder tot nog toe daar weinig gebruik van heeft kunnen maken. Mijn moeder hield altijd veel van buiten zijn. Ze zou het heerlijk vinden om in de binnentuin blaadjes te kunnen rapen. De afdeling waar mijn moeder verblijft, wordt binnenkort verbouwd. Nu is het nogal gedateerd. Als mijn vader mijn moeder bezoekt en weg wil gaan, is het voor hem lastig om afscheid van haar te nemen. Dat komt omdat mijn moeder dan met hem mee wil gaan. Ik heb dat verteld tegen de verzorgenden. Ik heb de indruk dat ze dat goed hebben opgepakt en dat ze mijn moeder nu afleiden als mijn vader weg gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Regenboog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.