Waardering van Coloriet de Regenboog - Dronten op 13 maart 2018 interview

7.0

Ik vind het lastig om met de juiste persoon een afspraak te maken. Ik heb eenmaal een afspraak gehad met de arts, maar dat was niet goed teruggekoppeld. Toen hebben ze wel alles op alles gezet om een vervanger te vinden. Ik stel mijn vragen in het dossier. Er wordt gereageerd op mijn vragen, maar niet via het dossier. Mijn moeder zit op een huiskamer met zes personen. Dat voldoet aan alle voorzieningen en eisen. Ik kan makkelijk even naar buiten om een rondje met haar te lopen. Mijn moeder heeft een kamer met een gedeelde badkamer. Er staan wat van haar eigen meubels in. Van de voorzieningen die er zijn heb ik nog geen gebruik gemaakt. Er worden activiteiten georganiseerd, maar mijn moeder maakt daar vanwege haar situatie geen gebruik van.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Regenboog - Dronten

geplaatst op 22 maart 2018

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor de waardering die u ons geeft. Het is fijn om te horen dat u Coloriet de Regenboog een fijne locatie vind. Ook bedanken wij u voor het geven van feedback. Dat maakt het voor ons mogelijk om dat te doen wat wij het liefst doen, namelijk het bieden van de hoogst mogelijke kwaliteit van zorg. Hierbij streven we naar optimale cliënttevredenheid, verbetering en vooruitgang.

Mocht u in de toekomst wel gebruik maken van onze voorzieningen, dan nodigen wij u van harte uit om deze ervaringen met ons te delen.

Met vriendelijke groet,
Coloriet de Regenboog

Bent u of werkt u voor Coloriet de Regenboog? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.