Waardering van Coloriet de Regenboog - Dronten op 29 april 2019 interview

6.7

Mijn moeder is dement en af en toe is ze ook wat agressief. Ik heb het idee dat niet iedere medewerker daar goed mee om kan gaan. Ik had dat niet verwacht en ik merk dat het voor mijn gevoel niet adequaat is en dat ik verwacht had dat ze er meer grip op zouden hebben. Dat vinden we als familie wel moeilijk. Misschien is het ook teleurstelling over hoe het gaat met mijn moeder. Ik merk dat er ook gezocht wordt naar een manier hoe ze met mijn moeder moeten omgaan. Daar is nu ook begeleiding bij. Mijn moeder woont in een groep van zes bewoners. Overdag is ze vaak in de huiskamer. Ze heeft een kamer voor zichzelf met een gedeelde badkamer. De lichamelijke verzorging vind ik over het algemeen wel goed. In de huiskamer wordt gezamenlijk gegeten. De huiskamer vind ik wat klein, want daar moet ook de verzorging in werken. Ik denk dat dat zowel voor de verzorgenden als de bewoners niet prettig is. Ik kan met Carenzorgt lezen wat er gebeurt, maar ik lees dat niet zo vaak meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Regenboog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.