Coloriet de Regenboog

De Oost 55 8251 CS Dronten
Deze locatie is onderdeel van Coloriet

Waardering van Coloriet de Regenboog - Dronten op 3 maart 2018 Interview

Mijn vader heeft het goed naar zijn zin. Hij heeft ondanks zijn beperkingen een goed leven. Er is een restaurant als je het gebouw binnen komt. Op de afdeling is een eigen keuken. Als je wilt kun je daar aan tafel eten. Mijn vader zit eigenlijk alleen maar op zijn kamer. Hij eet ook op zijn kamer. Ik neem drinken voor hem mee. Hij gaat eens in de twee weken naar de kerkdienst. Af en toe neem ik hem mee voor een wandeling. Als hij iets nodig heeft dan belt hij. Iedere dag komt er iemand zijn kamer en badkamer schoon maken. Mijn vader heeft veel zorg nodig, omdat hij niets meer zelfstandig kan. Ik vind dat ze daar op zich goed mee om gaan. Soms duurt het wel eens lang voordat er iemand komt. Dat is me een paar keer opgevallen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Regenboog - Dronten

Geachte meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw prachtige waardering en de mooie complimenten! Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze locatie, de zorgmedewerkers en de zorg die wij uw vader bieden. Wij bieden graag de hoogst mogelijke kwaliteit van zorg. Hierbij blijven wij streven naar optimale cliënttevredenheid, verbetering en vooruitgang.

Met vriendelijke groet,
Coloriet de Regenboog

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Regenboog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.