Coloriet de Regenboog

De Oost 55 8251 CS Dronten
Deze locatie is onderdeel van Coloriet

Waardering van Coloriet de Regenboog - Dronten op 5 maart 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ze hanteren een hele persoonlijke benadering. Je merkt aan de medewerkers dat ze hun werk met liefde doen. Ze zijn niet alleen vol aandacht voor mijn ouders, maar ook voor ons als mantelzorgers. Zo vond ik het erg lastig om mijn ouders daar naar toe te brengen, maar ze stonden voor ons klaar, met raad en daad en een luisterend oor. Mijn vader eet altijd in het restaurant, dat is goed geregeld. Ook zorgen ze ervoor dat mijn moeder er altijd netjes bij zit. Dat vind ik belangrijk. Mijn moeder werd in eerste instantie met spoed opgenomen in een andere zorginstelling, daar vonden wij het verschrikkelijk. We zijn dan ook blij dat zij overgeplaatst kon worden naar deze zorginstelling. Nogmaals, de persoonlijke aandacht die ze hebben voor de bewoners, vind ik geweldig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Regenboog - Dronten

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw prachtige waardering en de mooie complimenten! Het is erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Coloriet de Regenboog, de zorgmedewerkers en de zorg die wij uw ouders bieden. Dit doen wij ook met liefde en met hart voor de zorg. En wat fijn dat ook uw moeder bij ons mag wonen en dat u daar een goed gevoel over heeft.

Met vriendelijke groet,
Coloriet de Regenboog

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Regenboog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.