Waardering van Coloriet de Sfinx - Zeewolde op 1 december 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.7

Er wordt geprobeerd om goede afspraken te maken, maar het is nu twee keer voorgekomen dat er een paar dagen voor een MDO werd meegedeeld dat de arts niet kon in verband met een vakantie. De afspraken die ik maak met het team op de afdeling heb ik geen problemen mee. Ik ben heel erg tevreden over de verzorging. Ik ben ook blij dat het een heel stabiel team is, met vertrouwde gezichten en weinig ziekteverzuim. De zorg en de omgang sluiten goed aan bij de behoeften van mijn moeder. Over het algemeen wordt er geluisterd, maar het is daar druk. Als ik een vraag heb, dan moet ik die stellen via de mail. De woonkamer en het appartement vind ik prima. De woonkamer ligt wat ver van het appartement van mijn moeder af. Ik vind het allemaal wat krap. Ik vind de aankleding onrustig. Ze hebben rekken in de gang. Als je slecht ziet, dan stoot je je hoofd ertegenaan. Het zou meer moeten aansluiten bij mensen met deze leeftijd en beperkingen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Sfinx - Zeewolde

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw waardering die u geeft. Het is fijn te horen dat u zo tevreden bent over de zorgprofessionals in het team van Coloriet de Sfinx.
Ook bedanken wij u voor het geven van feedback. Dat maakt het namelijk voor ons mogelijk om datgene te blijven doen wat wij het liefst doen, namelijk het bieden van de hoogst mogelijke kwaliteit van zorg. Hierbij blijven wij streven naar optimale cliënttevredenheid, verbetering en vooruitgang.

Met vriendelijke groet,
Coloriet de Sfinx

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Sfinx? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.