Waardering van Coloriet de Sfinx - Zeewolde op 16 april 2019 interview

7.7

Ik ben blij dat mijn moeder hier woont. De zorg vind ik goed. Er wordt goed met haar omgegaan. Als mijn moeder geen zin heeft om uit bed te gaan, dan mag ze wat langer blijven liggen en brengen ze haar ontbijt op bed. Er wordt persoonlijke aandacht aan haar gegeven. Ze heeft vaste douchedagen, maar als ik aangeef dat de kapper komt, dan douchen ze haar op die dag. De communicatie vind ik prima. Als er iets is, dan bellen ze mij of spreken mij aan als ik bij mijn moeder ben. Als ik een vraag heb, dan wordt er goed naar mij geluisterd en het wordt ook direct gerapporteerd. De privéruimte van mijn moeder is prima, maar de gemeenschappelijke huiskamer vind ik te klein. De verzorgsters hebben bovendien geen aparte ruimte om te rapporteren en om dingen over te dragen. Er worden genoeg activiteiten aangeboden, zoals het bezoeken van een zorgboerderij of een dierentuin. Op de afdeling wordt er regelmatig gezongen en is er een tovertafel aanwezig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Sfinx - Zeewolde

geplaatst op 1 mei 2019

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie waardering en de complimenten die u ons geeft! Het is fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze zorgmedewerkers en de zorg die zij uw moeder bieden. De persoonlijke aandacht die u benoemd vinden wij erg belangrijk.

Met vriendelijke groet,
Coloriet de Sfinx

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet de Sfinx? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.