Waardering van Coloriet de Sfinx - Zeewolde op 18 april 2019 interview

7.8

Ik vind de verzorging voor mijn man buitengewoon goed. Laatst kwam ik vroeg in de ochtend bij mijn man op bezoek. Ik zag dat hij nogal dwars was. Ik merkte dat de medewerkers met veel geduld en liefde mijn man benaderden. Soms slaan ze even een arm om hem heen. Dat maakt hem rustig. Het zijn allemaal hele lieve medewerkers. Ik ben heel tevreden over de verzorging. De medewerkers hebben ook altijd aandacht voor mij. Als ik vragen heb, luisteren ze daar goed naar. Ik vind de huiskamer wat klein. Er staan teveel rollators. Ik vind dat de huiskamer ook wat gezelliger mag. Zo zou ik voor de huiskamer graag zien dat er een ronde of ovalen eettafel komt te staan. Voor de nieuwbouw lijkt het mij aan te bevelen als er een ronde gang komt, zodat daar in gewandeld kan worden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet de Sfinx - Zeewolde

geplaatst op 1 mei 2019

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw waardering en de complimenten die u geeft. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze zorgmedewerkers en de zorg die zij uw man bieden. Maar het feit dat zij er ook voor u zijn is ook belangrijk!

Ook bedanken wij u voor het geven van feedback. Dat maakt het namelijk voor ons mogelijk om datgene te blijven doen wat wij het liefst doen, namelijk het bieden van de hoogst mogelijke kwaliteit van zorg. Hierbij blijven wij streven naar optimale cliënttevredenheid, verbetering en vooruitgang.

Met vriendelijke groet,
Coloriet de Sfinx

Bent u of werkt u voor Coloriet de Sfinx? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.