Waardering van Coloriet Laarhof - Lelystad op 18 april 2019 interview

8.2

De medewerkers gaan gezellig met mijn man om. Ze dwingen hem niks op. Als hij wat vraagt, dan komen ze naar hem luisteren en nemen hem serieus. Het contact met mij is beter geworden merk ik. Ik word nu gebeld als er wat met mijn man is. Dat vind ik goed. Hiervoor heeft mijn man ergens anders gewoond, maar daar waren we niet tevreden over. Hier mag mijn man veel meer. Hij heeft hier meer vrijheid. Hij mag zich door het hele huis bewegen en dat vind ik heel fijn. Mijn man hoeft niet op zijn kamer te blijven en dat vind ik een goed punt. Hij mag gaan waar hij wil. Hij verblijft op de gezamenlijke huiskamer, maar hij hoeft daar niet te blijven zitten. Ze proberen mijn man te stimuleren om deel te nemen aan de activiteiten. Soms lukt en soms niet.

Bent u of werkt u voor Coloriet Laarhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.