Waardering van Coloriet Laarhof - Lelystad op 2 juni 2016 interview

De medewerkers zijn prima, ze zijn geweldig en bouwen alle rust in voor de bewoners. Ze stralen ook rust uit en ze zorgen goed voor mijn moeder. De informatie is heel adequaat. Als ik een vraag heb wordt er naar me geluisterd en als ik aandraag dat we mijn moeder komen halen, wordt dat genoteerd in de agenda. Als we haar halen wordt er voor gezorgd dat ze klaar zit. Mijn moeder heeft een eigen kamer en haar eigen spulletjes staan er in. Ze heeft echt een eigen plekje. Het is echt haar eigen kamer. De badkamer is op de gang en wordt niet door mijn moeder als storend ervaren. Mijn moeder heeft begeleiding nodig bij de zorg en de medicijnen worden aangereikt. In de map staan de afspraken die we gemaakt hebben met het hele team. De afspraken hieromtrent lopen goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet Laarhof - Lelystad

Geachte meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie waardering en complimenten! Het is erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons woonzorgcentrum, de zorgmedewerkers en de zorg voor uw moeder.
Met vriendelijke groet,
Coloriet Laarhof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.