Waardering van Coloriet Laarhof - Lelystad op 30 april 2019 interview

7.8

De omgang met de verzorgenden vind ik echt heel goed. De afspraken verlopen keurig en transparant. De afspraken worden bevestigt en met ons gedeeld. De verpleging vind ik uitstekend. Als de verzorgenden ergens een vraag over hebben, dan nemen ze contact op met de verpleeghuisarts. De verpleeghuisarts is ook goed bereikbaar. Het is een gesloten inrichting, maar mijn vader is al drie keer weggelopen. Ik vind dat de verzorgenden daar wat aan moeten doen. Ik vind dat ze daar te langzaam op anticiperen. Er is een trackingsysteem dat het meld als mijn vader aan de wandel gaat, maar dat werkt te traag. Mijn vader is daar te snel voor. De verzorgenden zeggen dat ze met handen en voeten gebonden zijn aan de wetgeving. Ik vind dat ze daar wat creatiever mee om mogen gaan. Ik kan daar wel goed met ze over in gesprek gaan en daar ben ik wel heel blij mee. Ik vind dat de verzorgenden meer met mijn vader moeten doen. Mijn vader heeft veel beweging nodig en dat gebeurt nu naar mijn idee te weinig. Ik denk dat dit komt door de onderbezetting. Ik vind dat de verzorgenden hem teveel in zijn stoel laten zitten. Hij kan daardoor zijn energie niet kwijt en gaat aan de wandel. De accommodatie vind ik echt heel goed. Het lijkt wel een hotel. Mijn vader heeft alzheimer en hij heeft echt het idee dat hij hier op vakantie is. In het gebouw is er een tandarts, kapsalon en pedicure. Dat zijn echt een soort winkeltjes. Dat vind ik heel erg leuk. Er is ook een winkeltje waar je wat kunt kopen. Mijn vader is hier gelukkig en dat vind ik het belangrijkste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.