Waardering van Coloriet Laarhof - Lelystad op 27 mei 2016 interview

8.2

Er is personeelstekort en heel af en toe dan zijn ze bijvoorbeeld een hemd vergeten aan te trekken bij mijn moeder. Over het algemeen is het wel goed. Het zijn hele fijne meiden, het zijn kanjers. Ondanks het personeelstekort doen ze alles voor mijn moeder en mij. Ze ontnemen een hoop lasten. Als ik een vraag of verzoek heb word er altijd met mij meegedacht. De accomodatrie is nieuw opgezet, het is echt een mooi huis. Het is er kleinschalig, het kan niet beter.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet Laarhof - Lelystad

Geachte meneer/mevrouw,
Bedankt voor de mooie waardering en de complimenten! Ook bedanken wij u voor het geven van feedback. Dat maakt het namelijk voor ons mogelijk om datgene te blijven doen wat wij het liefst doen, namelijk het bieden van de hoogst mogelijke kwaliteit van zorg. Hierbij blijven wij streven naar optimale cliënttevredenheid, verbetering en vooruitgang.
Met vriendelijke groet,
Coloriet Laarhof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.