Waardering van Coloriet Laarhof - Lelystad op 26 april 2019 interview

Het is absoluut niet moeilijk om een afspraak te maken en ze worden keurig nagekomen. De zorg is goed, de verzorgenden doen daar erg hun best voor. De medewerkers hebben respect voor mijn schoonmoeder en zij laten haar in haar waarde. Er wordt zoveel mogelijk geprobeerd om haar te geven wat bij haar past, zonder aan te dringen. Als ik iets wil weten of vragen, dan kan ik altijd iemand aanspreken en dan wordt er naar mij geluisterd. De accommodatie ligt naast ons huis en dat vind ik ideaal. Mijn schoonmoeder heeft een mooie eenpersoons kamer met een mooi uitzicht. Dat vindt ze heel belangrijk. Zij is erg op haar privacy gesteld en daarom mag zij haar deur op slot doen. Er wordt zelf gekookt en de ene keer vindt ze het lekkerder dan de andere keer. Mijn schoonmoeder heeft het hier erg naar zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.