Waardering van Coloriet Laarhof - Lelystad op 15 mei 2010

8.8

Ik ben heel blij dat ze elke dag de tijd nemen om in een schrift de dagbelevenissen van mijn moeder op te schrijven. Ze nemen ook de tijd om mijn belevenissen te lezen en (elke dag) te reageren. Ze denken mee in heel veel dingen. Vaak neem ik mijn moeder mee naar huis en soms lukt dat ook niet. Als het even kan (om teleurstellingen te voorkomen) nemen ze haar mee voor een korte wandeling. Het zou heel prettig zijn als er meer vrijwilligers zouden zijn om bepaalde taken over te nemen van de verzorgers denk ik. Dit werk moet je namelijk doen met heel veel liefde en zeker geen 9-17 mentaliteit hebben. Je moet je voorstellen dat jij daar op je oude dag zit en niemand kijkt naar je om, dat is hard om te zien soms.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.