Waardering van Coloriet Laarhof - Lelystad op 30 april 2019 interview

8.5

Ik vind de medewerkers heel lief voor mijn moeder. Mijn moeder is hier bijzonder graag. Zij ervaart het echt als haar huis. Ik vind wel dat de hygiëne in het huis wat beter kan. Ik heb gemerkt dat de openbare toiletten op de gangen regelmatig heel vies of afgesloten zijn. Als ik er langs loop, ruikt het erg. Ook de kamer van mijn moeder wordt niet goed schoongehouden. Mijn moeder verblijft de laatste tijd veelal in de gemeenschappelijke woonkamer. Zij vindt dat gezellig omdat ze zo meer mensen om zich heen heeft. Ik vind de communicatie met het personeel heel prettig. Ze houden mij goed op de hoogte. Zo word ik gebeld als er wat aan de hand is met mijn moeder of ik krijg een mail met het verzoek een nieuwe pyjama te kopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.