Waardering van Coloriet Laarhof - Lelystad op 2 juni 2016 interview

8.7

Mijn vader is er voor de verbouwing komen wonen en nu na de verbouwing is het heel mooi geworden, lekker licht. Hij heeft nu een eigen kamer, voorheen moest hij de kamer delen met een andere bewoner. Het is nu echt zijn eigen kamer met zijn eigen spulletjes. Het is een fijne groep medewerkers en ik kan met alles bij ze terecht, er wordt naar me geluisterd en er wordt ook daadwerkelijk wat meegedaan. Ik krijg genoeg informatie van de medewerkers betreffende mijn vader. Als er iets is met zijn gezondheid word ik daarvan op de hoogte gebracht en je kan altijd een gesprek aanvragen met de arts. De medewerkers gaan liefdevol met mijn vader om, ze hebben eigenlijk te weinig tijd, ze willen zoveel doen met de bewoners maar dat kan gewoon niet vanwege tijdgebrek. Mijn vader wordt overal mee geholpen, heeft alle zorg nodig die er is. Er is een leefplan gemaakt en dat wordt goed nageleefd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet Laarhof - Lelystad

Geachte meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie waardering en complimenten! Het is erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons woonzorgcentrum, de zorgmedewerkers en de zorg voor uw vader.
Met vriendelijke groet,
Coloriet Laarhof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.