Waardering van Coloriet Laarhof - Lelystad op 26 mei 2016

7.7
  • Dementie

Nu in een geheel gerenoveerde instelling met een 1 persoonskamer. Accommodatie perfect met grote restaurantruimte en winkel. Mogelijkheid om veilig buiten rondom het pand te wandelen. Mijn ervaring leert dat de personele bezetting te gering is en veel zaken door vrijwilligers vervuld moeten worden, dus meer handjes is geen overbodige luxe en ontlast zeker het personeel. Vrijwilligers moeten zelfs de maaltijden bereiden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Coloriet Laarhof - Lelystad

Geachte meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie waardering! Ook bedanken wij u voor het geven van feedback. Dat maakt het namelijk voor ons mogelijk om datgene te blijven doen wat wij het liefst doen, namelijk het bieden van de hoogst mogelijke kwaliteit van zorg. Hierbij blijven wij streven naar optimale cliënttevredenheid, verbetering en vooruitgang.
Met vriendelijke groet,
Coloriet Laarhof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.