Waardering van Coloriet Laarhof - Lelystad op 19 april 2019 interview

7.3

We hadden soms weleens gedoe met de was van mijn man. Ik zou volgens afspraak de was zelf doen en toch werd het regelmatig naar de wasserij gestuurd. Mijn man werd goed verzorgd, hij zag er altijd netjes en schoon uit. De medewerkers kwamen af en toe een praatje met mijn man maken en deden weleens een spelletje met hem. Mijn man heeft het hier niet naar zijn zin gehad, hij woont nu ergens anders en daar heeft hij het wel naar zijn zin. Ik kon mijn vragen bij iedereen kwijt. De omgeving vond ik minder, ik kon bijna nooit mijn auto kwijt. De kamer was wat klein, maar alles wat hij nodig had was er. Mijn man vond het heel moeilijk dat hij geen eigen toilet had. De activiteiten waren meer op vrouwen gericht, er waren maar weinig activiteiten voor mannen. Er werd zelf gekookt en mijn man vond het de ene keer lekkerder dan de andere keer. Hij mocht de aardappels schillen omdat hij dat leuk vond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.