Waardering van Coloriet Laarstaete - Lelystad op 30 april 2019 interview

6.7

De afspraken met de arts verlopen redelijk goed, maar ik vind dat de afspraken met de verzorgenden niet goed verlopen. Ik loop constant tegen dezelfde dingen aan, zoals een censor die niet aangezet wordt of er wordt niet consequent drinken aangeboden aan mijn vader. Het loopt naar mijn idee gewoon niet. Ik heb het idee dat ze ook zijn tanden niet poetsen en dat hij niet wordt geschoren. Ik doe het elke dag zelf als ik daar ben. De meeste verzorgenden zijn wel heel lief en aardig tegen hem. Ze hebben een goed woordje voor hem over en maken een praatje met hem. Sommige verzorgenden vind ik kortaf. Als ik dan bel om te vragen hoe het met mijn vader gaat, dan antwoorden sommige verzorgenden heel kortaf en hangen snel op. Er zijn beneden elke dag activiteiten. Er is weleens muziek of een koor en dat soort activiteiten vindt mijn vader wel heel leuk om naar te luisteren. Hij is daar alleen nog nooit naartoe gebracht door een van de medewerkers. Dat vind ik wel jammer. Je hebt een strippenkaart nodig om mee te kunnen doen met bepaalde activiteiten, maar ik heb daar niks meer over gehoord. Ik vind het gebouw wel netjes en schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.