Waardering van Coloriet Laarstaete - Lelystad op 9 september 2019

2.3

Ik ben zorgverlener en mijn moeder woont op dit moment in Coloriet Laerstaete.De mooie praatjes op hun website maken ze zeker niet waar. Al eerder met klachten in gesprek geweest met hun managers, maar geen verbetering. Door sommige medewerkers worden de bewoners echt niet met respect behandeld. Er wordt geschreeuwd of gezegd dat er geen tijd is of dat ze pauze hebben, dus moeten bewoners maar wachten. Het voelt zeker niet “als thuis”, zoals op de website vermeld wordt. Wel is er tijd om te roken of onderling koffie te drinken. Als je dan zelf een medewerker of hun gedrag aanspreekt hoe ze in dit geval mijn moeder aanspreekt, gaat ze later even tegen mijn moeder zeggen dat ze haar dochter niet leuk vindt! Morgen maar weer een klacht indienen in gesprek met de directie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet Laarstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.