Waardering van Cordaan, Hof van Sloten - Amsterdam op 29 september 2017 interview

3.3

De afspraken die ik met de verzorging maak over mijn broer worden niet nagekomen. Bijvoorbeeld de afspraak rondom tanden poetsen en gebit indoen na het ontbijt worden niet nagekomen. De verpleging laat echt te wensen over, medicijnen worden in een verpakking voor hem neer gezet, terwijl hij helemaal geen verpakkingen kan openen. Overdag gaat het goed, maar in de nacht is het vreselijk. Er worden lelijke dingen gezegd als het bed een keer nat is. Er wordt wisselend naar mij geluisterd, vooral bij invalkrachten gaat het fout. Ik vind de kamers klein. Met de rolstoel kun je nauwelijks uit de voeten, en de kleuren vind ik hier zo saai.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Hof van Sloten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.