Waardering van Cordaan, Hof van Sloten - Amsterdam op 30 september 2017 interview

7.8

Het vaste personeel dat hier werkt is prima, maar er zijn te vaak inval krachten en dat merk je direct, aan de manier waarop mijn vader verzorgd wordt. Ze behandelen mijn vader met respect, maar er is geen tijd of aandacht voor persoonlijke dingen. Zo luistert mijn vader graag naar muziek, maar steeds wordt er vergeten om de muziek aan te doen. Ook heb ik al meerdere apparaten voor muziek kapot zien gaan hier. Nu heb ik het maar opgegeven. Gelukkig hebben ze wel naar mij geluisterd toen ik vragen had over de medicatie. Na vragen van mij is die toen aangepast. Ook over de persoonlijke verzorging hebben we wel iets te zeggen. De ruimte kan ik aan bevelen, de kleuren hier in huis vind ik mooi, maar het beleid hier is niet goed. Er is echt te weinig personeel. Het komt voor dat er uren achtereen geen verzorging op de afdeling is. We hebben een keer gewacht met naar huis gaan tot er weer iemand was. Dat kan toch niet?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Hof van Sloten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.