Cordaan, Hof van Sloten

Louwesweg 10 1066 EC Amsterdam

Waardering van Cordaan, Hof van Sloten - Amsterdam op 11 januari 2018 Interview

Ik vind dat er niet veel aandacht wordt gegeven aan mijn broer. Er is een groot verschil tussen de revalidatie en het langdurige verblijf. Op de revalidatie kreeg mijn broer aandacht en liefde. En dat mis ik nu. Er hangt altijd een nare geur bij binnenkomst. De schoonmaak vind ik niet helemaal oké, er ligt vaak veel stof op de kamer van mijn broer. Er zijn twee, hooguit drie medewerkers die ik heel hoog heb zitten en zelfs in mijn gebed meeneem. Die zijn echt verschrikkelijk lief voor mijn broer. De afspraken die ik maak over de verzorging van mijn broer worden naar mijn idee niet nagekomen. Er wordt helemaal niet aan activiteiten gedaan. Er zijn ook geen uitjes, ik vind dat echt ontzettend jammer. Wij nemen warm eten van thuis mee, omdat het eten hier niet echt gewaardeerd wordt door mijn broer. Mijn broer eet halal en dat is er helaas niet altijd. Als dat er niet is dan krijgt hij alleen maar een aardappel. Als mijn broer aangeeft dat hij naar het toilet moet dan kan het wel drie kwartier duren voor hij opgehaald.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Hof van Sloten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.