Waardering van Cordaan, Hof van Sloten (voorheen Verpleeghuis Slotervaart) - Amsterdam op 7 december 2017 interview

7.2

In het begin heb ik twee afspraken gemaakt. Dat liep niet helemaal goed, maar dat is wel gecorrigeerd. Er is soms minder personeel aanwezig. Ik vind dat de medewerkers heel goed zijn voor mijn moeder. Ze zijn over het algemeen heel vriendelijk. Mijn moeder loopt goed en ze kan haar handen goed gebruiken, maar haar hoofd is gewoon leeg. Het is heel moeilijk om een gesprek met haar te voeren. Mijn moeder gaat binnenkort naar een andere instelling, omdat er niets in de omgeving is. Mijn moeder wil bijvoorbeeld nog wel naar een winkelcentrum. De voorzieningen vind ik prima. Mijn moeder zit op een gesloten afdeling. Ze heeft een eigen kamer. De badkamer moet gedeeld worden met de andere bewoners. Er is beneden een leuk restaurant met een tuin er bij. Er wordt altijd naar mij geluisterd als ik iets vraag.

Bent u of werkt u voor Cordaan, Hof van Sloten (voorheen Verpleeghuis Slotervaart)? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.